Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..hua..hua...
penuh dah ni kolej, 2 kampus.............penuh ngan manusia.
first day g kuliah...........ngeeeeeeeeeeeee...aku x sihat. sib bek x jatuh. kureng tul........ aku x dapat senyum pun kat dorang tym naik bus.. nakal tul, sib bukan bad mood ni..hehehe.. bangun pagi pun liat yang amat.aku tido balik pas solat subuh..hoho. sib bek kelas jam sembilan, memang berat kepala dah...


sabtu lepas, kak uda paling awal sampai kat umah, then diela..aku risau gak bila diela said..she brought Virus from sabah..ahahaha.dia demam.. takut terjangkit ni.nge3...... aku pinjam ayat En aziz sat.. 'saya orang berisiko'.. hoho. seripalis..........
then aku memang minum banyak air suam... nge3. dah la seminggu asyik makan manis jak.. kang parah kalau kena demam.
but...malam tadi, it`s getting worse..... semua aku telan dah jadi pahit, badan pun start panas dah.. hoho.... jangan hidung tersumbat dah... but, it`s on it`s way lak.. huhu.. gerammmmmmmmm...


aku try tido awal. x dapat gak.. memang aku tido ngan baik, tp bila bangun this morning....i felt sick.adossssssssss.. nasib bek aku g kuliah  gak.. kat kuliah hari ni. aduiiiiiiiiii, cm macam telatah dorang d kelas ni..bila aku senang ketawa cam ni...aku lupa bab badan aku ni....
hoho... now, i feel like sleepy  ni. duduk jak dalam bus, automatik mo tutup mata..

cite bab mata...............nampaknya bukan aku sorang jak ada problem ngan 'we get tired and ill because these eyes'.. ana my far kazen pun sama juga... then kena tido lu baru boleh fokus... aku nampaknya kena belajar tengok dari sudut orang lain juga...dah kebelakangan ni aku sangat pentingkan diri jak. minta maaf kat kengkawan yang terasa ngan aku. adussssssssssssssss... nada sedih bah 2. nge3.


kuih makmur??? adddddddddoooooooooooooooooooh..dapat durian runtuh lak aku hari ni... hari 2 sebelum raya, aku ada kata mo kuih makmur dari dorang ani dan mizah, but...aku just men cakap2 jk.. x tau lak..ini betul2 kejadian..ini bukan cubaan, bak kata anney kat seniman bujang lapuk, cubaaan...... hoho.. dapat dua tapau kuih makmur dorang.. alalala. ponsikou tagayo kada (thanks a lot). hehehe.
ntah cam mana mo kc abis....memang betimbun melantun-lantun g kuih d umah 2.... aku x larat dah. hoho. ambik jk la...memang aku hepy pun..ahahaha. thanks tau!!!!!!!!!!!!


asgment doktor bertauliah??? huhu..x tau la..terfikir lak farah said lagi..aku boooOOoooMMmmMMM!!! gak makcik 2, even if aku x fikir bebukan....just... aku terfikir gk... 'MUNGKIN!!'..ahahaha. x rasional tul.. kembalikan wani yang x fikir cam macam itu... Pogulioh..pogulioh...pogulioh... (kembalikan)..hehehe.

think positive wani!!!!!! fighting..
but pardon....can i burn this negative thought first..... yeeeeeeeeeeeeahhhhhhhhhhhh!!!
i spoke nada' here, well they are my amigos whatever la.
mezah sabah said....adusssssssssss...he felt serba salah lak..aku faham gk apa dia rasa 2.. apa boleh buat, aku sorang ..dorang ramai..kn..kn..kn.. BTW, ia juga x nyusahkan aku sangat..... jd, why should i make it difficult by me.. adussssssssssss jangan la... just, keep going..keep moving..hehehe.
that day, they said....they may stay for a while...so, kalau aku mo balik..aku sorang..then, i found ana can go with me...
today....kena change group lak, bab transport` problem...... xpa yang ni... aku x kisah sebenarnya.. but, what farah will says about this....???.. atherwise..she ever done this on me before gak... tym ambik group makmal..hehehe.. aku gak yang disingkirkan, because im alone... xpa la.. aku dah biasa yang ni....  

penerimaan orang berbeza, dorang utamakan geng dorang laa..what could we says about this....
but, sure...farah may think it`s differ la... mungkin..
hehehe.

atau, it`s mayB just my thoughts jak...



to me.. yang penting assigment jalan.
farah said, she not a robort.... ntah napa, aku lak kata aku boleh jadi robort.... rubbish noh!! ayia. but, that the way make me more stronger...........
im sure im not a robort...ahaha.even animals have the own feeling... adui.. kejam ka aku ke atas diri sendiri???? aku bertanya sudah sama diri sendiri ni. ahaha.... hoho.. face it, while u standstill la... Fighting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
x jadi g melaka.... kena g johor lak..
x sabar lak mo g ni program...baru aku boleh buat keja.nge3.
but..stay for a night??? adeeeeeeeeeeeeeeh...sabar wani... i knew u felt uncomport .....but, it`s fine laa.. okai!!!!!!!!!!!..........
should be fine then................
hoho.. my spoken nada` fade away dah.....

soy hazwani a studios..so, studies is my job.... work on it wani!!! 



tym balik umah this afternoon, ttba a loud bang!!! from the end of bus... di belakang. tekejut la ni budak2 sports science yang duduk di belakang ni..hoho... kelam kabut sket. aku pun tertanya2 gk, apa benda yang meletup kat bus ni.. dengar gak suara2 sumbang...'selamatkan diri, bus nak meletup'.. tau, dorang sekadar bergurau jk ni.hehehe.
adeeeeeeeeeeh, napa?? bus pun mo main mercun ka??  

waduh3. gimana sih, bus udah usianya gaya kakeh2, begitu langsung kuat bunyi letupannya... dengan confidentnya lagi pak driver bus 2 duduk while budak2 ni start kelam kabut turun.ahahaha... aku pun p la minsalat2 (menyelit) dorang..


kareeeeeeeeeeeeeeeeen bangat!!! nda tau la.. mo puji ka..mo kc ketawa ka...
but still, bila aku g kelas petang 2... i sat on the back seat g ba... nda takut letupan betul la aku ni.. hoho, it`s diffrent bus driver and bus la... so, apa g...buat dono jk ni.....
taubat laaa wani..hehehe.



classmate aku, fiezah....... adeeeeeeeh, while kami talked about asgment... her phone was rang.... then, aku tau dari nada suara dia, sumting unhappy la..hehehe. suddenly...that so easy tears dia jatuh...waduh3, aku terdiam gak....
pas dia diam sat, she said..it`s okai... aduiii, i saw sumting parallel me and her... aku ingat g, tym sem satu..budak2 ni said dia garang.. i admit gak dia agak serius ni..hehehe... but, pada aku..kat kelas, she is the most got the beautiful smile with. nge3... sabar jk aku. manis ba senyuman dia. hoho..... suka ati jak aku menilai orang..kn.kn.kn. nge3.



cite bab MiMi da Miaw... adeeeeeeeeeh, semakin manja la ni kitty.. but...aku pun semakin lak sayang kat dia... jangan pisahkan aku dan dia.............hoho. x tau mo buat cam mana, ikut hati..aku bawa jak miaw ni masuk sana pemogunan sabah.... kat kolej ni, beberapa hari ni..this miaw la buat aku lebih banyak ketawa....hoho. hepy ba... serupa ngan kicie.. rindddddddddddddddddddddddu..
but bilang my bestpren andi, i should go 2.... jabatan haiwan ka???........... adeeeeeeeeeeeeeeeeeeh... aku mungkin boleh buat yang 2. but, aku x mengambil hak miaw ni ka nanti... kn...he belong here..bukan d sabah... serba salah lak.. tapi aku sedey mo kc tinggal dia just cm 2..
cam mana kalau aka x dapat duduk kolej next sem....?
cam mana kalau aku dapat..tapi, dia dah lupakan aku lak..?
nda mo...nda mo..nda mo...


cam mana?????..... boleh ka ambik ni miaw, jadikan dia milik aku...
miaw...............ko mo ka????? adeeeeeeeeeeeeh, cm la c miaw dapat jawab... miawwwwwwwwwwwwwwww... i just think, im falling in love with this cat......... dia jk boleh buat aku ketawa dengan banyak g.... huhu....cam mana?

0 dia berbicara:

Post a Comment