aku g kelas cm besa pg ni.. kelas reka bentuk. hua3... at the last, lect called my name.. why did im not in class last week.. nge3... aku xtau mo kata apa? that day aku mmg x boleh bangun.. dlm msa yg sama aku ambik ubat g. mestilah ttdo.. hehehehe. aku sengih jk la.. that my intervensi. nge3... ingatkan aku sorng jk x hadir kelas... lucu tul rasa.. kalau iner sakura aku...................., dh kc ketawa diri bulat-bulat. lain kali bt g.
ahahahaa,
lect reka bentuk ni, even dia selalu thoucha budk2 kaunseling.. but dia mmg pentingkan kewujudan ciri-ciri seorang ckgu. katanya,ckgu mesti mengajar, baru nmanya ckgu. ni ckgu kaunseling..berlagak... hoho. sabar jk la ayat dia 2.. budak2 kaunseling ramai yang not on tym.. hoho.. mgg kena panah3 la.. hehehhee. but aku akui gk, dia cm 2 akan bt budak2 kos lain pandang rendah kt kaunseling..
bilang... kos kaunseling ni paling lama dapat posting.. seripalis3..
nge3. xmo cm 2.
but my ckgu gtau, kt tempat aku.. ramai kaunselor naik pangkat, jd peluang untuk masuk skul sangat besar. yaka?? amin3. hua3.
.....................................
petang tadi aku jumpa ngan merry. g bazar sekali. cite3 kisah doraemon la.. malu jg aku kt dia, napa aku cm ni kebudak2an...? adeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh wani, jangan lupa.. ko adalah natural. x boleh sebelah mana2 pihak pn. okey... she can count on me jg kalau dia mo...
seolah2 banyak benda dia pendam ni.. hehehe. aku pn. kalau cite bab family pastilah aku cm dia jg. weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wani ln kali jd la pmpuan, dan bukannya budak2. hehehe. aku ni suka bermain la... menakutkan orang jk. but inside.. aku tau target aku.....
hepy jumpa dia this evening..
 
kita cite kisah doraemon lg.. hehehhee.
GBU merry. even bnyk benda dia, aku dn mereka terlepas pandang...
cite bab kengkawan lama.. waaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii aku rindu dorng. lis, mas.... waduh3.. apa cite kmu ni?? hehehe. otramen ada mesej aku. tp, aku x balas g.. napa?? ntah.. perangai aku jd cm ni sem ni. kalau dah sattle keja baru aku akn ari balik. someone said.. he`ll stick my word. adeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.. sabar jk la kengkwn semua.. t aku akan luangkan masa ngan dorang2 gk...
untuk someone yang aku dah lukai bab alasan yang di bt2, minta maaf sgt2.. aku doakan gk apa diela ckp. doakan dia bahagia dunia akhirat. ammiiiiiiiiiiiiiiiiiiinn... sorry sangat.
 
thanks 4 everything... esk kalau ada, akan ada. hoho.
aku main miaw kolej ni petang td.. pelik tul, napa mulut dia berbuih... sakit ka miaw ni..?? dalam hati aku bertanya la.. aku g lap. then kc makan dia. makcik kolej lalu depan 2. tengok aku sambil pegang roti. hehehe. makan di siang hari??? adeh...bukan2.. aku bg miaw makan. dia x posa ni.

dia tunggu aku bagi makanan.
 
lamanya.............hehehe.

 
tunjuk perasaan sudah dia ni... gud trying. hehehe.

 
haaaaaaaaaaa.. nah!! makan roti tuna.

 
minta suap....? manjanyaaaaaaaaaa... waduh3.. nsb bek aku syg kucing...kalau x.. x mkn la miaw ni.. hoho.

 
dah makan dia main ngan penyapu lak. weh miaw!! cikugu aku bilang... kalau main ngan penyapu akan jadi bodoh...!! weeeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dia x peduli. 
main jg...? bah.. main la..huhu.

 
dia landing kt luar dh... x abis pun roti...ish3.
ucap la tima kasih sayang.ahahaha.
tengok saja?
adeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh.. keja x siap g. adeeeeeeeeeeeh....
cominga..................help...............
even if i can`t stand with sweet...i ate a stick of chocolate.... wishing i can simle because of it.. hoho.

0 dia berbicara:

Post a Comment